۱۴۰۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۰
برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی در لرستان؛

تقویت امنیت | لزوم توانمندسازی کنش‌گران فضای مجازی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوره آموزشی "توانمندسازی کنش‌گران فضای مجازی" با اشاره به چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی، بر ضرورت ارتقاء آگاهی و مهارت‌های فعالان این حوزه تأکید کرد.

تقویت امنیت | لزوم توانمندسازی کنش‌گران فضای مجازی

به گزارش سراج24؛ سردار نعمت‌الله باقری در دوره آموزشی "توانمندسازی کنش‌گران فضای مجازی" با تحلیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی پرداخت و بر لزوم ارتقاء آگاهی و مهارت‌های فعالان این حوزه تأکید کرد.

وی بر ضرورت ارتقاء آگاهی و مهارت‌های کنش‌گران فضای مجازی،تاکید و وظایف مسئولان را در راستای مدیریت و نظارت بر فعالیت‌های این فضا بررسی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: کارکردهای مناسب فضای مجازی می‌توانند به تقویت امنیت و انسجام ملی کمک کرده و به بهره‌برداری هرچه بهتر از ظرفیت‌های این فضا برای تحقق اهداف کشور منجر شوند.

شرکت‌کنندگان در این دوره، دغدغه‌های خود را مطرح کرده و نظرات و مشکلات خود را با فرمانده سپاه استان در میان گذاشتند.

سردار باقری ضمن پاسخگویی به این مسائل، بر لزوم حمایت از کنش‌گران فضای مجازی و ارتقاء ظرفیت‌های آنان تأکید کرد.

وی افزود: کمک‌هزینه‌ای به فضای مجازی لرستان اهدا خواهد شد تا صرف تهیه و حمایت از نواحی مختلف برای تقویت فعالیت‌های فضای مجازی شود.

فرمانده سپاه لرستان خاطرنشان کرد: این دوره، فرصتی مناسب برای تبادل نظر و افزایش همکاری میان نمایندگان مختلف حوزه فضای مجازی فراهم آورد.

وی اظهارامیدواری کرد: با پیگیری موضوع های مطرح‌شده، می توان شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این زمینه شد.

سردار باقری با بیان این که نباید بین مردم تبعیضی قائل شد تاکید کرد: باید مانع از ایجاد فاصله و جدایی میان مسئولان و مردم شد تا انسجام و همبستگی ملی تقویت شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآورشد:  باید با اتحاد و همدلی، ارتباط بین یکدیگر را تقویت کرد و برای پیشبرد اهداف کشور در فضای مجازی، همکاری مستمر و هماهنگ داشت.

منبع: پانا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۷۶
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••